czwartek, 22 marca 2012

Zakaukazie....

Tak, wiem, spóźniłem się na prezentacje. Rozumiecie - praca. Dobrze że był Jarek i wszystko opanował. Tak jak pisałem ostatnio - na was można liczyć....

Ale to co widziałem -  wystarczyło. Potęga. Największe wrażenie zrobiła Gruzja. Zawsze mi się kojarzyła z Grigorijem z "Czterech Pancernych" i facetami w tych śmiesznych ciuszkach. A tu fantastyczne budowle, piękny klimat, taki że "dziewczyny się rozbierają" jak mówiła nasz gość.

 Dla tych którzy chcieliby wiedzieć więcej o tym co robi Michał - nasz gość www.KlubPrzygody.pl
oto garść info z jego strony - impreza jest super - może weźmiecie udział?


15. Międzynarodowe Mistrzostwa Autostopowe
TRÓJMIASTO-DUBROWNIK
Już po raz piętnasty miłośnicy "podróży za jeden uśmiech" będą mieli okazję uczestniczyć w mistrzostwach autostopowych. Poznawanie w ten nietypowy sposób krajów ma za zadanie przybliżyć uczestnikom rajdu walory turystyczne, historię, a także kulturę poszczególnych państw i narodów, a same zawody umożliwić integrację środowiska podróżniczego.
Weź udział w niezwykłej przygodzie!!! Spędź z nami majówkę!!!

W następną środę ruszamy jeszcze bardziej na wschód - do Indii.
Mam więcej zdjęć - dziś pokażę tylko jedno - biorą mnie dreszcze:

Co tu dużo mówić - musicie być. Pamiętajcie środa 18:00 w Magazyn Cafe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz